2010. jún. 29.

Specializálódás? Avagy mi minden fér bele egy életbe

Amikor egy perc alatt lehúzod magad, mert nem vagy elég...(ügyes, okos, jó, sikeres... stb.) az életedben, csak jusson eszedbe ez:

"Egy emberi lénynek képesnek kell lennie pelenkát cserélni, megtervezni egy hadjáratot, feldarabolni egy disznót, hajót kormányozni, épületet tervezni, szonettet írni, számlaegyenleget beállítani, falat felhúzni, csontot helyrerakni, vígasztalni a haldoklót, rendelést leadni és felvenni, együttműködni, egyedül megoldani, egyenletet kiszámolni, új problémát analizálni, kitrágyázni, programozni, ízletes ételt főzni, hatékonyan harcolni és hősiesen meghalni. A specializálódás a rovarokra marad. "
Robert Heinlein

Vagy a vírusokra? :-)
Tényleg, nyáron mit csinálnak az influenzavírusok?

4 megjegyzés:

zazálea írta...

Éppen ma írtam valakinek egy megjegyzésre válaszolva, ja, tudom, a sajátomba, hogy éppen az az egyik bajom, hogy sok mindenhez értek egy kicsit, semmit sem professzionálisan, semmit sem tökéletesen, semmiben nem vagyok alapos, járatos, olyan itt-is-kicsit, ott-is-kicsit vagyok. Ez nekem nem tetszik. :o(
Magamra vonatkoztatva nem tetszik.

Shushanna írta...

Azon gondolkodom, mivel foglalkoznék, ha specializálódnom kellene...
Azon is, hogy egy nap mennyi szerepem van...
Azon is, hogy alig van olyan, amit elhagynék...
Azon is, hogy ebben a pillanatban elégedett vagyok magammal...nem sűrűn érzem ezt!
Köszönöm! :)

Zaza! professzionálisan egyedi Zazálea táskákat készítesz. Pl...:)

Makay Anikó írta...

Nézegettem a minap a hangyákat--van egy fél méteres dombjuk a kertben-, hogy precízen mindegyik ugyanazt csinálja. Megunhatatlanul. Mármint nekik. Én 5 percig se bírtam... nézni. Maradjon csak rájuk a specializálódás... :-)

Glinda írta...

Ha végig gondolom az életem, specializálódva egyszerűbb / lenne /,kreatívan, sokszínűen pedig élvezetesebb és bonyolult :)Jó post!