2011. ápr. 5.

"Nem kell kiszolgálni mások hitrendszerét!"

Ha a mantra játékban már nem választottam volna magamnak egyet, akkor most ezt a mondatot választanám,
ami egy csodálatos  Belső utazás felismerésének az összegzése, ráadásul még csak nem is én voltam az "utazó". Pedig most hogy szeretném én magamnak ezt a bölcsességet! :-)

Nem kell kiszolgálni mások hitrendszerét!

Annyira tetszik nekem ez a mondat!
Hogyan is adhatnám át a lelkesedésemet itt a monitoron keresztül? Nem is tudom. Csak érzékelem azt a hatalmas változást, amit ez hoz az utazó életébe. Békét, gyógyulást, harmóniát.
Benne van az is, hogy egyáltalán nem baj, ha a másiknak van hitrendszere, és az olyan, amilyen. Akár egyezik az enyémmel, akár nem, én maradhatok a saját szabadságommal. Mondhatok nemet. Akár nemet is mondhatok. Megmondhatom, ami nekem jó, ami nekem igaz, ami mélyen belül rezonál bennem és velem.
Szép, igaz?

Hogy könnyű-e megcsinálni?
A puding próbáját ugye... a gyakorlati élet hozza.
Ami az én saját tapasztalatom az ügyben:
Hogy ...háát... nem mindig könnyű. Különösen, amikor a másik hitrendszerében az is benne foglaltatik, hogy ő mindig jobban tudja nálam. :-) DE  még ezt sem kell kiszolgálni.

4 megjegyzés:

Glinda írta...

KÖSZÖNÖM! :)

patonaifabian írta...

Erről a mondatról először nekem a te utolsó gondolatod jutott eszembe,mert ugye mi van, ha a másik mindig mindent "jobban" tud mint te az elfogadó :)

HEra írta...

Ez valami gyönyörű !!!! :))))

Heléna írta...

ez nagyon jó!!