2011. márc. 22.

Változás, avagy a Mantra ereje

Ahogyan a Mantra hatása elér... 
Nem is gondoltam rá. 
Nemcsak a mantrára, hanem a hatására sem.
Csak tettem a dolgaimat, napról napra, és a mantám valahogy itt maradt... velem. Nem  "akartam" én rá koncentrálni. Mégis figyelmet kívánt. Eszembe jutott. Ízlelgettem. 
Felhívta a figyelmemet.
Arra késztetett, hogy változtassak dolgokat az életemben. 
Furcsa.
Igazán az.
Furcsa. 

De tényleg. Egyre jobban körvonalazódik. Egyre tisztábbá válik. 
Örülök neki, mert olyan, mintha rég nem látott kincsekre leltem volna. Láthatatlanul érkezik a változás, mint amikor az életerő felkúszik a fa ágain. Aztán egyszer majd csak megmutatkozik.  Kézzel foghatóvá válik.
Hogy ez milyen egyszerű! És könnyed. És hogy én ezt, mennyire elfelejtettem...  pedig csak az történt, hogy magamra erőltettem némi külső véleményt... 

3 megjegyzés:

Glinda írta...

Megkerestem egy majd 1 éves bejegyzésem.Ott egy dalra mondtam - EZ EGY JÓ MANTRA :) Ma sem gondolom másként
http://bennedaletra.blogspot.com/2010/05/lacel-blogan-hallgattam-ezt-szamot.html!

Makay Anikó írta...

Kedves Glinda, meghallgattam a dalt.
Nekem az 90% bánat és 10% boldogság, amiről szól.
Vagy én mást hallok meg vagy ki belőle, mint te?
Eszerint ha rajtam múlna, én nem választanám mantrának.

Bánat utca
Foglalkoztat engem, hogy te mit találtál benne...

Glinda írta...

Egy nagyon nehéz életszakaszban nekem akkor tényleg szándékosan tettek akadályokat az utamra - elősegítve a betegségem súlyosbodását és engem a refrén erősített:

"Ma rád talál a boldog nyár
Könnyű felhőn szállj hozzám
Bármi volt is, rég nem fáj
Ne is gondolj rá

Ma rád talál a boldogság
Tiszta felhőn szállj madár
Bármi volt is, már ne bánd
Ne is gondolj rá"