2011. jan. 9.

Tiszta lap ma is

Új év... tiszta lap... ma is... mára is...
Nem vagyok jó fogadalmak betartásában. Sem diétákban. Ezért ne is várj tőlem ilyesmit. Sokkal inkább hiszek abban, hogy ha valami örömöt hoz az életünkbe, azt szívesen folytatjuk, vagy teszünk belőle többet.  Szerintem sokkal jobban beválik. Az egyik régi, kedves és nagyon "küzdős" (értsd: ha valamiből van egy könnyebb vagy nehezebb változat, akkor ő a nehezebbet választja az esetek 99%-ában...) kliensemnek javasoltam 2 hónapja egy módszert. És amikor letettem a telefont, akkor a felismerés engem is elért: én is mennyi dologban vagyok "küzdős", és mi lenne, ha saját magamon is alkalmaznám a dolgot. És meg is tettem...

Mi lenne, ha írnál egy listát, összegyűjtve rajta, hogy mi az, ami jó neked, ami beválik, amitől jól érzed magad, ami örömöt okoz?
És elkezdenéd alkalmazni.

Én elkezdtem. 
Az én listámon olyan dolgok gyűltek össze, amitől több energiám lesz. Mondhatnánk eléggé fáradt voltam éppen...
Persze volt  rajta jó pár tétel. Hadd ne kelljen végigsorolnom!

Minden alkalommal, amikor ezeket teszem/eszem/iszom... folytatom, akkor jobban érzem magam, és több energiám van.

Szerinted az idők folyamán egyre többet vagy egyre kevesebbet akartam ezekből?
Akartam-e abbahagyni?
Szerinted bővítettem a listámat azóta?


Szerinted ez folytatható?
Pozitív spirál.
Szerintem igen. Könnyű. Semmi küzdelem.

Újévi fogadalom helyett. Bármikor. 
Nincs bűntudat, ha nem tartom be. Csak van egy emlékeztető listám, hogy mi az, ami örömöt=energiát=jóllétet hoz az életembe, és alig várom, hogy minél többet foglalkozzak vele.
Bármikor visszatérhetek hozzá, ha elfelejteném, vagy éppen valami-nem-szeretem beszippantott.
Mert időnként elfelejtem. Mert időnként valami beszippant. 


Ha van kedved.... csatlakozhatsz.
Nyilván más lesz a listád. Hiszen te más vagy.
De örömmel venném, ha megosztanád az örömödet. Például itt.





2 megjegyzés:

aaműhely írta...

Szia Anikó!
Boldog új esztendőt neked.
Megint jó gondolatokat olvastam nálad. A listakészítésen elgondolkozom, aztán majd visszajövök hozzád... Jó éjt! Andi

Glinda írta...

Kedves Anikó! Megérintettek a soraid - blogbejegyzés lett belőle, linkkel, hozzád!